تراوشات ذهنی

غیرت خرکی

پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۱۷ ب.ظ

برای یه جوون مجردی مثه من دیگه که از فراز و فرودهای خانووومتون اندکی فیوضات برداشت کند.


پ.ن
1.سو برداشت نشه،من چراغ سبز برای چشم چرونی ندادما!فقط خطاب من به این سیب زمینی پررگه که بابا خرج غیرتت در این مورد خرکیه!
2.خدا ما رو ببخشه.
  • احمدرضا عابدین پور

نظرات  (۵)

چنین مطلبی توقع نمی رفت!!!
سلام 
آپم 
بیاین بهم سر بزنید
  • مدافع حقوق مردم
  • بابا دست بردارین از این افکار ارتجاعی و عقب مونده..
    والااااااااااااااااااااااااااا
    پاسخ:
    یعنی غیرت مرد نسبت به همسرش با گذشت زمان از بین میرود!
    یعنی مردهای قبلی غیرتی تر از مردهای کنونی اند!
    همه ی کلام من این است
    اکنون هرکدام از ما مرجع شده ایم و صفات را آنجور که دوست داریم تعریف و بدتر آنکه به آن عمل هم می کنیم.
    نکته ای هستا...
    منم قبلا بهش فکر کردم.

    در این باغ پر گلی که خدا افریده باید به هر گلی که رسید ان را بویید و خوش بو ترین ان را برای خود بر گزید درست است که فقط ما حق داریم ان گل را بو کنیم ولی این دور از انصاف است که دیگران را حتی از نگاه کردنم به ان گل هم محروم کنیم در حالی که خود در پی بو کردن گل های بقیه هستیم
    پاسخ:
    آیا در باره گلهای خودت هم چنین نظری داری؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی