تراوشات ذهنی

اندر حکایت بده،نستانها

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۰۱ ب.ظ
درود بر روح مطهر احمدی روشن
خون پاک و مطهر احمدی را دادیم و به جایش بزاق خون آلود بنیامین را گرفتیم.خاک بر سرمان خاک بر سر ظریفمان که فقط برای abc و cnn خوب انگلیسی بلغور می کند و صفحه facebook و twitter را با این زبان لعنتی پر می نماید حال آنکه ژنو را به کلمات باخت و افتخار تیم مذاکره اش هم شد مذاکره بر سر کلمه ای مبهم،ما را نامحرم دانست و رئیسش هم بی سوادمان خواند.تمام این بدبختیها فوایدی هم داشت و آن این بود که وجودم را از بغض و تبری آمریکا و اروپا سرشار کرد اگر اندکی دوستش داشتم به خاطرtom hanks,science,fightclubاش یا ماشین های اسپورت اش یا عطرهای mont blancاش و یا کفشهای رانینگ و واکینگش و یا هر کوفت زهرمار دیگر،از همه اش متنفرم چون برایم لب می گشایند و خوی کثافت وار استکباریشان را فریاد می زنند:که هیچ نیستی،هر چه داری از آن من است و از من،آنقدر ناتوانی که آفتابه را هم نمی توانی بسازی چه رسد به کیک زرد!
برای چندمین بار شیرفهم شدم که استکبار از من،فقط من را می خواهد.
  • پیام انقلاب
  •  آن پیام چیست؟اگر بخواهیم آن پیام را در شکل اجتماعی و انسانی آن در یک جمله بیان کنیم:مقابله با نظام سلطه است،این پیام انقلاب است.
  • .
  • .
  • .
  • خب نظام سلطه جنگ را،فساد را،فقر را گسترش می دهدبا همان ساز و کار مشخص تقسیم دنیا به ظالم و مظلوم.اسلام یعنی انقلاب اسلامی که بر گرفته از همان مفاهیم اسلام است،می آید می گوید:لاتظلمون و لا تُظلمون یعنی همه ی این عوامل را نفی میکند،چالش اصلی اینجاست،دعوای با انقلاب اینهاست،بقیه حرفها بهانه است تحریم،جنگ داخلی،ایجاد کودتا،بقیه چیزهایی که در این ساله{بوده} مسئله ی انرژی هسته ای،همه را با ید در این چارچوب نگاه کرد.
  • رهبر انقلاب

سخنان نبویان
نسبت به این سخنان باید چه کنیم؟!
  • احمدرضا عابدین پور

نظرات  (۲)

می خوام برای برچیده شدن فساد در این مملکت دعا کنم می ترسم ناخواسته زبونم لال دعای برچیده شدن نظام رو کرده باشم
سلام
اره منم تو کفشم!!!
قسمتی که میگه اقا ،میگن منظورش هر کسی که خودشو بالا میگیره.
ولی اون که دعوتم کردن نرفتمو من فلان نیستو ...اینا رو واقعا نمیدونم....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی