تراوشات ذهنی

مرد ابعاد

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۶ ب.ظ
از کجا تشریحت کنم،به تو چه بگویم،نامت را با کدام صفت عیان کنم،تو را مجاهد بنامم با خطبه های راسخت چه کنم تو را خطیب بنامم عدالتت را چه کنم تو را عادل بنامم چگونه از دریای علمت بگذرم به تو عالم بگویم با مظلومیتت چه کنم به تو اول مظلوم بگویم شجاعتت را چه کنم،آه چه کنم...
تو مظلومی،شجاعی،عابدی،زاهدی،مجاهدی و مهاجری و در هر یک از این صفات تو اعلایی و اوّلی،تو صدر تمامی رنکینگ هایی،عقل ناقص تو را کامل نامید آری تو کاملی و در تمامی ابعاد حاضری،به حق که تو انسان کامل اسلامی  و  مرد مردان ابعادی
ای مرد ابعاد روح بی بعدم را ببین و واسطه ای شو تا همچون تو ابعاد گیرد و منبسط شود.
به ذره گر نظر لطف بوتراب کند/به آسمان رود و کار آفتاب کند
  • احمدرضا عابدین پور

نظرات  (۳)

سلام
با افتخار لینک شدید

 همه شب وصف علی میگفتم.....

  • سجاد طاهری
  • یا علی
    من بی شما بی ارزش ترین میشوم
    نگذار از شما و خانوادتان جدا شوم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی